Poznejte zákazníky a podpořte svá důležitá rozhodnutí
Čeká vás změna? Kdy jindy potřebují firmy najít prostor pro růst nebo oporu pro důležitá rozhodnutí. Inovujte, postavte lepší značku, uvěřitelnější marketing a kampaně, které zafungují.
Jsme Makevision a pomůžeme vám pochopit vaše zákazníky.


Naše nabídka
Přineseme vám široké poznání toho, co a proč si lidé myslí. A pomůžeme vám ho využít naplno
Zkoumáme kvalitativní metodou online focus group, která se nejvíc hodí při získávání poznatků pro strategická rozhodnutí. Zkoumáme do hloubky, k jádru věci, třeba když:
- chystáte se měnit strategii značky,
- vstupujete do nové produktové kategorie,
- začínáte prodávat přes internet nebo rozšiřujete služby,
- plánujete navýšit investici do marketingu nebo
- potřebujete inovovat vaše služby nebo produkty.

Podívejte se, co nabízíme
Stejně jako si každá výzkumná výprava zaslouží jiné vybavení, i každé zadání potřebuje jinou formu výzkumu. Představíme vám online focus v několika variantách, ukážeme výstupy, ceny i termíny.
o nás
Jsme specialisti na online focus group se zkušenostmi z brand buildingu i z podnikání
V roce 2013 jsme založili konzultantskou firmu Lovebrand, se kterou jsme otevřeli téma budování značek u malých a středních firem. Jenže značka není jediným předpokladem úspěšného byznysu, jak známe ze stovek projektů, i z vlastní podnikatelské zkušenosti. A proto jsme se posunuli do oblasti ještě před nastavení značky – k poznání zákazníka.
Naší ambicí je ukázat, že kvalitativní výzkumy, které jdou do hloubky a do šířky poznání (potenciálních) zákazníků dokáží přinést konkrétní přínosy jak na straně firmy nebo organizace, tak na straně zákazníka nebo uživatele.
Makevision je výzkumná agentura pro firmy a organizace, které chtějí poznávat své zákazníky. Patříte mezi ně?

Honza Páv
Honza 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. Zabývá se také procesním řízením a využíváním online nástrojů. Mimo to hraje ragby a provozuje e-shop Rugbion.

Matez Jindra
Matez se zajímá o komunikaci značek už od studií nových médií na Filozofické fakultě UK a ví, jak přínosné je svým zákazníkům naslouchat. Sám vybudoval několik firem (trikoshop Bastard.cz a overaly Skippy), takže rozumí i malému byznysu.
Jsme sehraný tým. Stavíme na zkušenostech a osobním nasazení
Rozumíme byznysu a jsme připraveni pochopit i vaše potřeby. Bez toho nelze dobrý výzkum udělat.
Pracujeme systematicky. Jsme zvyklí dodržovat termíny a řídit projekty profesionálně.
Jsme maximálně transparentní. Rádi vás zapojíme do celého procesu a předáme naše know-how.
Budeme si rozumět. Marketingové buzzwordy nás nebaví. Už dlouho víme, že pochopit se je klíčové.
Naše výstupy jsou akceschopné. Přidáváme doporučení, implikace a konzultace nad výsledky.
Neděláme výzkum pro výzkum. Nepustíme se do výzkumy, jehož cílem není konkrétní záměr.
reference
Nejraději pracujeme pro firmy, kterým záleží na výsledku





















Případové studie: podívejte se nám pod ruce
eRouška: Jak odladit komunikaci citlivé aplikace ještě než ji vypustíte
Ještě před spuštěním aplikace na trasování kontaktů jsme dostali možnost zkoumat, čeho se lidé budou obávat a zda budou rozumět komunikaci. Podívejte se na kompletní report.
Kokoza: Jak zajistit, aby lidé začali třídit bioodpad
Pro Kokozu jsme realizovali online focus group a segmentaci cílové skupiny za účelem pochopit, co přiměje lidi začít třídit bioodpad. Na naše výzkumy pak navazovala kampaň s ambasadory.
Queens: Jak si vede značka dva roky od nové strategie
Pro český obchod s teniskami a streetwearem jsme skrze reprezentativní průzkum zkoumali, jak se daří jeho značce Queens ve srovnání s konkurencí. A podívali jsme se také na zákazníky a skrze dotazník zjišťovali třeba to, v čem by se Queens mohl zlepšit.
blog a další užitečný obsah
Píšeme a přednášíme o výzkumech. Rádi se s vámi podělíme o know-how
ShopCamp, 2020
Proč čísla neříkají celý příběh, když tvoříte zákaznickou segmentaci? Podívejte se na záznam přednášky

MaM: Kvaliťáky online
Jak urychlil koronavirus přesun kvaliťáků do onlinu? Celý článek pro MaM
Reshoper, 2020
Jaká výzkumná metoda je ta vhodná pro různě veliké e-shopy? Celá prezentace
Nejnovější články na blogu
Co jsou to vhledy? A jak se liší ty běžné od akceschopných vhledů
Na konferenci Brand Restart jsmě měli přednášku o tom, jak nám naše průzkumnické výpravy pomáhaly...
Výzkum, který přinese nové nápady? Díky ne, nápadů máme spoustu
Během poslední doby jsme si uvědomili, že problém českých, středně velkých firem, není nedostatek...
Kontakt
Za zeptání nic nedáte. Ať chcete spolupracovat nebo vás jen něco zajímá
Makevision s.r.o.
E-mail: ahoj@makevision.cz
Telefon: +420 724 666 236 (dovoláte se Honzovi Pávovi)
Kancelář: Milady Horákové 400/23, Praha 7
Sídlo firmy: Podbabská 870/2, 160 00 Praha 6
IČ: 24249025
DIČ: CZ24249025 (Jsme plátci DPH)
Číslo účtu: 2500284344/2010