Na konferenci Brand Restart 2019 jsme představili čtyři případové studie, ve kterých nás poznání zákazníka dovedlo k lepší značce: od pevných pilířů značky, přes zákaznické segmenty, až po kampaně. Díky vhledům získaných při výzkumu se i vám podaří dostat mimo zaběhnuté marketingové rutiny – „uděláme to jako loni“ a „uděláme to jako konkurence“. Všechno najdete uvnitř prezentace. Jen nezapomeňte, že samotné vhledy nejsou řešením vašeho problému. Sami zákazníci vám řešení nepřinesou.
Zajímá vás téma poznávání zákazníků? Zaostřete na další zdroje
Článek pro Forbes: Proč potřebujeme lépe poznat zákazníky?
V době, které vládnou data, webová analytika a personalizovaný obsah, mají firmy o svých zákaznících tolik dat, že nevědí, co s nimi. Troufáme si tvrdit, že jim to přináší falešnou jistotu v tom, že své zákazníky mají přečtené…
Přednáška o tom, jak uspořádat Online focus group
Na konferenci Digidějovice 2019 jsme se zaměřili na detailní představení Online focus group. Ukázali jsme, jak při realizaci postupujeme a nasdíleli mnoho podkladů, které poslouží i vám. Přednáška z Digidějovic vám pomůže, ať už chcete OFG lépe poznat, nebo si ji sami zrealizovat.
Článek pro Forbes: Měření značky má své hranice
V přednášce jsme zmiňovali také kvantitativní výzkumy a možná až přílišnou důležitost, kterou jim čeští marketéři přikládají. Na kvantitativních výzkumech není nic špatného, ale zapomíná se na kvalitativní poznání – jakoby rozhodoval jen počet respondentů.