Konference

Rádi se dělíme o naše výzkumné know-how. Ukazujeme, k čemu jsou kvalitativní výzkumy vhodné a jak se ve využití liší od těch kvantitativních. Nejradši to všechno ukazujeme na našich případových studiích.

Shopcamp

Shopcamp

Na konferenci Shopcamp jsme přistáli s přednáškou Čísla neříkají celý příběh, pochopte své zákazníky díky online focus group. Data vám řeknou, jak často a v jakém množství u vás lidé nakupují,...

číst více
Reshoper

Reshoper

Na konferenci Reshoper 2020 jsme šli se záměrem inspirovat české e-shopy k tomu, aby začaly více využívat výzkumy. A to především ty, které si třeba alespoň částečně zvládnou udělat samy a které jim...

číst více
BRANDstorming 2019

BRANDstorming 2019

Na BRANDstorming jsme přinesli společnou přednášku Lovebrandu a Makevisionu. A taky bylo jasné, že bude více stočena ke značkám. Přednášeli jsme o tom, co všechno se může pokazit v průběhu...

číst více
Brand Restart 2019

Brand Restart 2019

Na konferenci Brand Restart 2019 jsme představili čtyři případové studie, ve kterých nás poznání zákazníka dovedlo k lepší značce: od pevných pilířů značky, přes zákaznické segmenty, až po kampaně....

číst více
Digidějovice 2019

Digidějovice 2019

V den, kdy mladí a zamilování vytrubují svou lásku do vesmíru, tedy 14. února, jsme my dva přednášeli o jednom na první pohled nudném tématu – tedy o výzkumech. Přijali jsme pozvání na konferenci...

číst více

Pojďte s námi zkoumat!

Přečtěte si, co vám online fokuska přinese, jaké jsou varianty a kolik stojí.

Přečtěte si víc o metodě online focus group a poznejte její výhody.