Případové studie

Edu.cz: Jak může nově vznikající portál MŠMT usnadnit práci ředitelům škol

Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jak ředitelé škol pracují s informacemi a zda by se chtěli zapojit do diskuzí okolo vzdělávání. Získané informace pomohly při návrhu webu Edu.cz (spadající pod MŠMT), který má ambici stát se hlavním informačním a komunitním portálem českého vzdělávacího systému.

ZOOT: Jak rozdělit lidi v ČR podle vztahu k módě

ZOOT za námi na začátku 2019 přišel s tím, že bych potřebovali udělat zákaznickou segmentaci podle toho, jak se lidé oblékají. Cílem bylo vytvořit jasně definované skupiny zákazníků, které se od sebe budou lišit podle toho, jaký styl oblékání preferují.

eRouška: Jak odladit komunikaci citlivé aplikace ještě než ji vypustíte

Ještě před spuštěním aplikace na trasování kontaktů jsme dostali možnost zkoumat, čeho se lidé budou obávat a zda budou rozumět komunikaci. Podívejte se na kompletní report.

Kara: Jak obléknout víc lidí do kůže od tradičné české značky

Novou strategii značky jsme chtěli postavit na pevných zákadech, proto jsme krom trackingu značky realizovali i kvalitativní diskuzi s lidmi, kteří se rádi oblékají do kůže, a my tak pochopili všechny benefity.

Autodraft: Jak se rozhodují lidé, kteří si kupují auto

Pro Autodraft, prodejce pečlivě vybraných ojetých aut ze západní Evropy, jsme připravovali podklady pro nastartování systematického marketingu. V této online focus group jsme se bavili s lidmi, kteří si v posledním roce pořizovali auto – abychom pochopili, jak se při výběru rozhodují.

Kokoza: Jak zajistit, aby lidé začali třídit bioodpad

Pro Kokozu jsme realizovali online focus group a segmentaci cílové skupiny za účelem pochopit, co přiměje lidi začít třídit bioodpad. Na naše výzkumy pak navazovala kampaň s ambasadory.

Queens: Jak si vede značka dva roky od nové strategie

Pro český obchod s teniskami a streetwearem jsme skrze reprezentativní průzkum zkoumali, jak se daří jeho značce Queens ve srovnání s konkurencí. A podívali jsme se také na zákazníky a skrze dotazník zjišťovali třeba to, v čem by se Queens mohl zlepšit.

Autostany Joyride: Jak budou lidé vnímat netradiční produkt

V této případovce jsme se zaměřili na pochopení toho, jak potenciální zákazníci Joyridu vnímají autostany. Pro Joyride byla online focus group taky cestou, jak získat kontakt se zákazníky. Součástí této případovky je i kompletní report z diskuze.

Jak marketingoví konzultanti vnímají provozovatele e-shopů?

Bavili s marketéry, kteří se profesně zaměřují na pomoc středně velkým e-shopům, jaké problémy a příležitosti vidí v nadcházejícím roce 2020. Cílem výzkumu bylo pomoct ostatním marketérům získat inspiraci, ale také e-shopařům v rozvoji jejich podnikání.

Chcete i vy lépe poznat vaše zákazníky? Napište nám

Možná vás čeká strategické rozhodnutí a chybí vám důležité odpovědi. Nebo připravujete změnu, které se promítne do práce všech lidí u vás ve firmě. Hledání řešení bude vždy jednodušší, pokud budete znát potřeby i obavy vašich zákazníků. Rádi s vámi  nezávazně probereme, zda a jaký průzkum posune vaši firmu správným směrem.