Případové studie

Autodraft: Jak se rozhodují lidé, kteří si kupují auto

Pro Autodraft, prodejce pečlivě vybraných ojetých aut ze západní Evropy, jsme připravovali podklady pro nastartování systematického marketingu. V této online focus group jsme se bavili s lidmi, kteří si v posledním roce pořizovali auto – abychom pochopili, jak se při výběru rozhodují.

Kokoza: Jak zajistit, aby lidé začali třídit bioodpad

Pro Kokozu jsme realizovali online focus group a segmentaci cílové skupiny za účelem pochopit, co přiměje lidi začít třídit bioodpad. Na naše výzkumy pak navazovala kampaň s ambasadory.

Queens: Jak si vede značka dva roky od nové strategie

Pro český obchod s teniskami a streetwearem jsme skrze reprezentativní průzkum zkoumali, jak se daří jeho značce Queens ve srovnání s konkurencí. A podívali jsme se také na zákazníky a skrze dotazník zjišťovali třeba to, v čem by se Queens mohl zlepšit.

Autostany Joyride: Jak budou lidé vnímat netradiční produkt

V této případovce jsme se zaměřili na pochopení toho, jak potenciální zákazníci Joyridu vnímají autostany. Pro Joyride byla online focus group taky cestou, jak získat kontakt se zákazníky. Součástí této případovky je i kompletní report z diskuze.

Chcete i vy lépe poznat vaše zákazníky? Napište nám

Možná vás čeká strategické rozhodnutí a chybí vám důležité odpovědi. Nebo připravujete změnu, které se promítne do práce všech lidí u vás ve firmě. Hledání řešení bude vždy jednodušší, pokud budete znát potřeby i obavy vašich zákazníků. Rádi s vámi  nezávazně probereme, zda a jaký průzkum posune vaši firmu správným směrem.