Digidějovice 2019

V den, kdy mladí a zamilování vytrubují svou lásku do vesmíru, tedy 14. února, jsme my dva přednášeli o jednom na první pohled nudném tématu – tedy o výzkumech. Přijali jsme pozvání na konferenci Digidějovice, která je určena pro všechny digitální markeťáky z jižních Čech.

Naším cílem bylo ukázat, kde všude v marketingu může pomoct to, když se podíváte do hlav vašich zákazníků, když půjdete dál než je za čísla v Google Analytics a začnete se s lidmi bavit. Kvalitativní forma výzkumu – konkrétně metoda online focus group vám pomůže při vymýšlení kampaní, při segmentaci zákazníků, při nastavení značky anebo v situacích, kdy jde o byznys. Podívejte se v prezentaci na to, jak si ji sami můžete uspořádat.

Článek pro Forbes: Proč potřebujeme lépe poznat zákazníky?

V době, které vládnou data, webová analytika  a personalizovaný obsah, mají firmy o svých zákaznících tolik dat, že nevědí, co s nimi. Troufáme si tvrdit, že jim to přináší falešnou jistotu v tom, že své zákazníky mají přečtené…

Šablona zadání k online focus group

Zadáním to všechno začíná. Pokud má být na konci výstup, který vám pomůže posunout vaše  podnikání, nemůžete průběh celého projektu nechat náhodě. Abychom vám to usnadnili, můžete se inspirovat (nebo rovnou využít) naši šablonu.

Ukázkový dotazník k rekrutaci účastníků diskuze

Při rekrutaci je třeba předem myslet na všechny informace, které vám pomohou dobře rozpoznat vhodné respondenty. A pomalý start vás na oběžnou dráhu nedostane. Podívejte se na dotazník z konkrétního projektu, inspirujte se a budete zase o krok dál.

Napište nám

Probereme, zda a jaký výzkum vás posune správným směrem

Možná vás čeká strategické rozhodnutí a chybí vám důležité odpovědi. Hledání řešení bude vždy jednodušší, pokud budete znát potřeby i obavy vašich zákazníků.