Online focus group: Zkoumejte postoje a chování lidí, nákupní chování a rozhodujte správně
Pomůžeme vám jasně pojmenovat otázky, které potřebujete zkoumat. Navrhneme vhodnou formu výzkumu a přineseme akceschopné výstupy s doporučeními.
Přínosy
OFG pomáhá budovat značky, vytvářet lepší kampaně, autentický obsah a přinášet inovace
Lepší značky
Poznání skrytých motivací a tužeb vám pomůže lépe nastavit značku: od jejího obsahu, přes výhody po komunikaci.
Kampaně postavené na vhledech
Každý chce mít kampaně, které u zákazníků rezonují. Klíčem je dobrý vhled, který často nevznikne v zasedačce.
Obsah, který funguje
Vytvářet obsah, na který zákazníci nereagují, se dost prodraží. Přitom stačí dobře poznat jejich potřeby.
Inovace na všech frontách
Inovace musí reflektovat potřeby zákazníků. OFG vám napoví, o co by vaši zákazníci mohli mít zájem.
Varianty výzkumů
Pro různé případy se hodí různé varianty diskuze. Přinášíme tři nejčastější
Blesková OFG
Hodí se pro pilotní výzkumy, na jednoduchá spotřebitelská témata s širokou cílovou skupinou anebo k testování a získávání zpětné vazby.
Délka diskuze
1 až 3 dny
Realizace
2 týdny
Cena: 28 500 Kč
bez DPH
Hloubková OFG
Hodí se pro hluboké prozkoumání cílové skupiny či tématu ze všech možných směrů. Vhodné pro firmy, které s fokuskami teprve začínají a jsou připraveny z prvního výzkumu vytěžit maximum.
Délka diskuze
10 až 14 dní
Realizace
6 týdnů
Cena: 96 700 Kč
bez DPH, s 2 workshopy
Tematická OFG
Hodí se na jeden dva okruhy témat (třeba při redesignu služby nebo nabídky) nebo na pochopení fungování specifické komunity či pro rychlé nahlédnutí do neznámého tématu.
Délka diskuze
5 až 7 dní
Realizace
4 týdny
Cena: 54 000 Kč
bez DPH, s úvodní konzultací
Ceny nezahrnují odměny pro respondenty (průměrně od 300 Kč do 1 000 Kč podle délky diskuze). Detailní pohled na varianty najdete v prezentaci. Cenu určujeme vždy individuálně dle potřeb projektu.
Pokud nepotřebujete celý výzkum od nás, můžeme vám zajistit moderátora, sehnat respondenty, pronajmout Nautie nebo být po ruce pro konzultace. Podívejte se na další možnosti spolupráce.
Napište nám
Probereme, zda a jaký výzkum vás posune správným směrem
Možná vás čeká strategické rozhodnutí a chybí vám důležité odpovědi. Hledání řešení bude vždy jednodušší, pokud budete znát potřeby i obavy vašich zákazníků.
Další možnosti spolupráce
Potřebujete jen moderátora? Nebo sehnat respondenty?
Konzultujeme
Dáme vám doporučení pro zadání k výzkumu, rekrutaci a třeba i scénáře. Nebo jednoduše budeme na příjmu.
Zajistíme moderátora
Nedovedete si představit, že budete diskuzi moderovat sami? Zajistíme vám ostříleného moderátora.
Seženeme respondenty
Pokud nemůžete získat účastníky diskuze z vlastní zákaznické databáze, dokážeme vám vhodné respondenty sehnat.
Pomůžeme s vyhodnocením
Vyhodnocování může být náročné, pokud ho řeší pouze jeden člověk. Druhé oči se zkrátka hodí.
Vyvíjíme Nautie – nástroj pro kvalitativní výzkumy přes internet
Pro řízení kvalitativních výzkumů na internetu jsme si vyvinuli vlastní nástroj Nautie, který pronajímáme i třetím stranám. Podívejte se, jak vypadá prostředí diskuze.