Online focus group: Zkoumejte postoje a chování lidí, nákupní chování a rozhodujte správně

Pomůžeme vám jasně pojmenovat otázky, které potřebujete zkoumat. Navrhneme vhodnou formu výzkumu a přineseme akceschopné výstupy s doporučeními.

Přínosy

OFG pomáhá budovat značky, vytvářet lepší kampaně, autentický obsah a přinášet inovace

Lepší značky

Poznání skrytých motivací a tužeb vám pomůže lépe nastavit značku: od jejího obsahu, přes výhody po komunikaci.

Kampaně postavené na vhledech

Každý chce mít kampaně, které u zákazníků rezonují. Klíčem je dobrý vhled, který často nevznikne v zasedačce.

Obsah, který funguje

Vytvářet obsah, na který zákazníci nereagují, se dost prodraží. Přitom stačí dobře poznat jejich potřeby.

Inovace na všech frontách

Inovace musí reflektovat potřeby zákazníků. OFG vám napoví, o co by vaši zákazníci mohli mít zájem.

Podívejte se na ukázky výstupů z online focus group

Varianty výzkumů

Pro různé případy se hodí různé varianty diskuze. Přinášíme tři nejčastější

Blesková OFG

Hodí se pro pilotní výzkumy, na jednoduchá spotřebitelská témata s širokou cílovou skupinou anebo k testování a získávání zpětné vazby.

Délka diskuze
1 až 3 dny

Realizace
2 týdny

Cena: 28 500 Kč

bez DPH

v

Hloubková OFG

Hodí se pro hluboké prozkoumání cílové skupiny či tématu ze všech možných směrů. Vhodné pro firmy, které s fokuskami teprve začínají a jsou připraveny z prvního výzkumu vytěžit maximum.

Délka diskuze
10 až 14 dní

Realizace
6 týdnů

Cena: 96 700 Kč

bez DPH, s 2 workshopy

w

Tematická OFG

Hodí se na jeden dva okruhy témat (třeba při redesignu služby nebo nabídky) nebo na pochopení fungování specifické komunity či pro rychlé nahlédnutí do neznámého tématu.

Délka diskuze
5 až 7 dní

Realizace
4 týdny

Cena: 54 000 Kč

bez DPH, s úvodní konzultací

Ceny nezahrnují odměny pro respondenty (průměrně od 300 Kč do 1 000 Kč podle délky diskuze). Detailní pohled na varianty najdete v prezentaci. Cenu určujeme vždy individuálně dle potřeb projektu.

Pokud nepotřebujete celý výzkum od nás, můžeme vám zajistit moderátora, sehnat respondenty, pronajmout Nautie nebo být po ruce pro konzultace. Podívejte se na další možnosti spolupráce.

Napište nám

Probereme, zda a jaký výzkum vás posune správným směrem

Možná vás čeká strategické rozhodnutí a chybí vám důležité odpovědi. Hledání řešení bude vždy jednodušší, pokud budete znát potřeby i obavy vašich zákazníků. 

Další možnosti spolupráce

Potřebujete jen moderátora? Nebo sehnat respondenty?

Konzultujeme

Dáme vám doporučení pro zadání k výzkumu, rekrutaci a třeba i scénáře. Nebo jednoduše budeme na příjmu.

Zajistíme moderátora

Nedovedete si představit, že budete diskuzi moderovat sami? Zajistíme vám ostříleného moderátora.

Seženeme respondenty

Pokud nemůžete získat účastníky diskuze z vlastní zákaznické databáze, dokážeme vám vhodné respondenty sehnat.

Pomůžeme s vyhodnocením

Vyhodnocování může být náročné, pokud ho řeší pouze jeden člověk. Druhé oči se zkrátka hodí.

Vyvíjíme Nautie – nástroj pro kvalitativní výzkumy přes internet

Pro řízení kvalitativních výzkumů na internetu jsme si vyvinuli vlastní nástroj Nautie, který pronajímáme i třetím stranám. Podívejte se, jak vypadá prostředí diskuze.