Podcast Jak na sítě: Marketingový výzkum

Honza mluvil s Eliškou Vyhnánkovou o tom, jak se správně ptát, kde můžeme odpovědi získávat a že shromažďování dat může být celkem návykové. Záchytné body obsahu jsou následující:

  1. Co všechno lze zjistit na sociálních sítích o zákaznících
  2. Jaké jsou možnosti získávání informací a výzkumu v začátcích podnikání
  3. Zvládneme výzkum sami, nebo je lepší najmout si odborníky
  4. Jak postupovat, když chci zjistit, jaké sociální sítě použít a co na nich komunikovat
  5. To nejzásadnější je mluvit s lidmi
  6. Online nástroje na výzkum
  7. Nezapomínejte vedle dotazníků na kvalitativní výzkum

Napište nám

Probereme, zda a jaký výzkum vás posune správným směrem

Možná vás čeká strategické rozhodnutí a chybí vám důležité odpovědi. Hledání řešení bude vždy jednodušší, pokud budete znát potřeby i obavy vašich zákazníků.