Na BRANDstorming jsme přinesli společnou přednášku Lovebrandu a Makevisionu. A taky bylo jasné, že bude více stočena ke značkám. Přednášeli jsme o tom, co všechno se může pokazit v průběhu implementace značky. Komplikace nejčastěji souvisí s řízením týmu (a jeho očekávání), celého projektu i energie všech zúčastněných. Část, kterou do přednášky vnesl Makevision, se týkala hlavně poznání původního vnímání staré značky – mezi zákazníky i zaměstnanci. Podívejte se na přednášku a hlavně na ukázky otázek, které můžete využít pro své vlastní výzkumy.
Zaostřete na související ukázky
Ukázka dotazníku pro zákazníky
Připravili jsme pro vás ukázku otázek, na které se ptáme zákazníků, když zjišťujeme současný stav značky. Vy můžete tyto otázky využít pro vaše vlastní zkoumání. A nebojte se klidně další otázky přidat – když už děláte výzkum se zákazníky, zjistěte, jak nakupují, nebo jaký mají vztah k vašemu sortimentu.
Ukázka dotazníku pro zaměstnance
Na začátku práce na strategii značky je vhodné zjistit, jak značku vnímají sami zaměstnanci. Vyznění otázek samotných se příliš nemění. Pro úspěšnou implementaci ale potřebujete vědět i co si myslí o firmě samotné. Díky tomuto dotazíku můžete zjistit, jaká je u vás ve firmě atmosféra. Může se stát, že to bude to první, na čem je třeba zapracovat.