Obsah případovky
Kontext výzkumu
E-shop dnes může mít téměř každý. To ale neznamená, že každý uspěje. V tomto výzkum, který jsme realizovali sami pro sebe, jsme se bavili s marketéry, kteří se profesně zaměřují na pomoc středně velkým e-shopům (nebo jsou součástí vnitřního týmu e-shopu).
Bavli jsme se o tom, jak se jim daří efektivně nastavovat strategický marketing v celé jeho šíři. Chtěli jsme znát, jaké problémy a příležitosti vidí v nadcházejícím roce 2020 (to jsme samozřejmě nevěděli, co nás čeká). Zajímalo nás, jak jsou sami marketéři připraveni pomoct, a jaké by ke své práci potřebovali podklady.
Výsledky výzkumu by měly pomoct marketérům, kteří se potřebují inspirovat ve směřování své odbornosti, ale také e-shopařům v rozvoji jejich podnikání a případně k výběru vhodného partnera pro rozvoj marketingu.
Detailní popis výzkumu jsme si můžete přečíst na Datablogu Reshoperu. Kompletní report z diskuze si můžete prohlédnout nebo stáhnout níže.