V rámci tohoto rozhovu se s Jindrou Fáborským, zakladatelem Marketing Festivalu a Digisemestru, bavíme o roli kvalitativních výzkumů v marketingu. Pokud jsou pro vás kvalitativní výzkumy novým...
Konference a jiné výstupy
Rádi se dělíme o naše výzkumné know-how. Ukazujeme, k čemu jsou kvalitativní výzkumy vhodné a jak se ve využití liší od těch kvantitativních. Nejradši to všechno ukazujeme na našich případových studiích.
MladýPodnikatel.cz: Znalost zákazníka
Proč pro poznání zákazníků nestačí koukat jenom čísla? I o tom je náš poslední rozhovor pro MladýPodnikatel.cz Ukazujeme několik reálných příkladů, říkáme, kdy se hodí myslet na kvalitativní výzkum...
Podcast Jak na sítě: Marketingový výzkum
Honza mluvil s Eliškou Vyhnánkovou o tom, jak se správně ptát, kde můžeme odpovědi získávat a že shromažďování dat může být celkem návykové. Záchytné body obsahu jsou následující: Co všechno lze...
Podcast Píárko: výzkum v kultuře
Matez byl v lednu 2021 hostem podcastu Píárko. Autorky podcastu Nikolu Lörinczovou a Pavlu Umlaufovou zajímalo, jaké výzkumy se hodí menším kulturním institucím. Celý rozhovor si...
Shopcamp
Na konferenci Shopcamp jsme přistáli s přednáškou Čísla neříkají celý příběh, pochopte své zákazníky díky online focus group. Data vám řeknou, jak často a v jakém množství u vás lidé nakupují,...
Digisemestr 2020: Naučte se poznávat zákazníky
Prezentaci pro Digisemestr si můžete také stáhnout v PDF zde.
Reshoper
Na konferenci Reshoper 2020 jsme šli se záměrem inspirovat české e-shopy k tomu, aby začaly více využívat výzkumy. A to především ty, které si třeba alespoň částečně zvládnou udělat samy a které jim...
BRANDstorming 2019
Na BRANDstorming jsme přinesli společnou přednášku Lovebrandu a Makevisionu. A taky bylo jasné, že bude více stočena ke značkám. Přednášeli jsme o tom, co všechno se může pokazit v průběhu...
Brand Restart 2019
Na konferenci Brand Restart 2019 jsme představili čtyři případové studie, ve kterých nás poznání zákazníka dovedlo k lepší značce: od pevných pilířů značky, přes zákaznické segmenty, až po kampaně....
Digidějovice 2019
V den, kdy mladí a zamilování vytrubují svou lásku do vesmíru, tedy 14. února, jsme my dva přednášeli o jednom na první pohled nudném tématu – tedy o výzkumech. Přijali jsme pozvání na konferenci...
Pojďte s námi zkoumat!
Přečtěte si, co vám online fokuska přinese, jaké jsou varianty a kolik stojí.
Přečtěte si víc o metodě online focus group a poznejte její výhody.