Konference a jiné výstupy

Rádi se dělíme o naše výzkumné know-how. Ukazujeme, k čemu jsou kvalitativní výzkumy vhodné a jak se ve využití liší od těch kvantitativních. Nejradši to všechno ukazujeme na našich případových studiích.

Shopcamp

Shopcamp

Na konferenci Shopcamp jsme přistáli s přednáškou Čísla neříkají celý příběh, pochopte své zákazníky díky online focus group. Data vám řeknou, jak často a v jakém množství u vás lidé nakupují,...

číst více
Reshoper

Reshoper

Na konferenci Reshoper 2020 jsme šli se záměrem inspirovat české e-shopy k tomu, aby začaly více využívat výzkumy. A to především ty, které si třeba alespoň částečně zvládnou udělat samy a které jim...

číst více

Pojďte s námi zkoumat!

Přečtěte si, co vám online fokuska přinese, jaké jsou varianty a kolik stojí.

Přečtěte si víc o metodě online focus group a poznejte její výhody.