Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jak ředitelé škol pracují s informacemi a zda by se chtěli zapojit do diskuzí okolo vzdělávání. Získané informace pomohly při návrhu webu Edu.cz (spadající pod MŠMT), který má ambici stát se hlavním informačním a komunitním portálem českého vzdělávacího systému.
Případové studie
Jak si nejlépe představit přínosy a dopady našich výzkumů? Projděte si naše případovky a podívejte se, u jakých změn jsme pomáhali s výzkumem – ať už to byla online focus group jako jediná metoda nebo v kombinace s kvantitativními výzkumy.
Jak marketingoví konzultanti vnímají provozovatele e-shopů?
Bavili s marketéry, kteří se profesně zaměřují na pomoc středně velkým e-shopům, jaké problémy a příležitosti vidí v nadcházejícím roce 2020. Cílem výzkumu bylo pomoct ostatním marketérům získat inspiraci, ale také e-shopařům v rozvoji jejich podnikání.
ZOOT: Jak segmentovat lidi v ČR podle vztahu k módě
Podívejte se, jak jsme dělali zákaznickou segmentaci pro ZOOT. Protože měla mít hned tři velké přínosy, mohli jsme využít několik výzkumů: analýzu zákaznických dat, kvantitativní reprezentativní dotazování i online focus group.
eRouška: Jak odladit komunikaci citlivé aplikace ještě než ji vypustíte
Ještě před spuštěním aplikace na trasování kontaktů jsme dostali možnost zkoumat, čeho se lidé budou obávat a zda budou rozumět komunikaci. Podívejte se na kompletní report.
Kokoza: Jak zajistit, aby lidé začali třídit bioodpad
Pro Kokozu jsme realizovali online focus group a segmentaci cílové skupiny za účelem pochopit, co přiměje lidi začít třídit bioodpad. Na naše výzkumy pak navazovala kampaň s ambasadory.
Queens: Jak si vede značka dva roky od nové strategie
Pro český obchod s teniskami a streetwearem jsme skrze reprezentativní průzkum zkoumali, jak se daří jeho značce Queens ve srovnání s konkurencí. A podívali jsme se také na zákazníky a skrze dotazník zjišťovali třeba to, v čem by se Queens mohl zlepšit.
Autostany Joyride: Jak budou lidé vnímat netradiční produkt
V této případovce jsme se zaměřili na pochopení toho, jak potenciální zákazníci Joyridu vnímají autostany. Pro Joyride byla online focus group taky cestou, jak získat kontakt se zákazníky. Součástí této případovky je i kompletní report z diskuze.
Kara: jak obléknout víc lidí do kůže od tradiční české značky?
Novou strategii značky jsme chtěli postavit na pevných základech, proto jsme krom trackingu značky realizovali i kvalitativní diskuzi s lidmi, kteří se rádi oblékají do kůže, a my tak pochopili všechny benefity.
Pojďte s námi zkoumat!
Přečtěte si, co vám online fokuska přinese, jaké jsou varianty a kolik stojí.
Přečtěte si víc o metodě online focus group a poznejte její výhody.