Máme za to, že firmy neumí dostatečně vytěžit potenciál, který leží v tom, že lépe pochopí své zákazníky, že se jimi budou dlouhodobě zabývat. Tohle hlubší pochopení toho, jak se zákazníci...
Články
Popisuje zkušenosti a postřehy z našich výzkumných výprav. Píšeme převážně o tom, jak dělat kvalitativní výzkum přes internet – metodou online focus group.
Výběrová řízení: jak udělat dobrý výzkum rychle a levně
Výběrová řízení jsou součástí byznysu marketingových agentur, ať se nám to líbí nebo ne. Často přináší stres a zbytečnou práci. Někdy dávají agenturám prostor ukázat se zadavatelům, ke kterým by se...
Kdo má patent na dělání výzkumů? A kdo může poznávat zákazníky
Posláním Makevisionu je kromě jiného přibližovat výzkum středně velkým firmám. Tedy těm, které se doposud výzkumům vyhýbaly. Jedním z důvodů jsou určitě náklady – až donedávna byly např....
Forbes.cz: Úspěšné firmy dobře znají své zákazníky. Jak poznat, co si lidé myslí?
Tento článek jsme původně sepsali pro Forbes.cz. V době, které vládnou data, webová analytika a personalizovaný obsah, mají firmy o svých zákaznících tolik dat, že nevědí, co s nimi. Troufám si...
Co jsou to vhledy? A jak se liší ty běžné od akceschopných vhledů
Na konferenci Brand Restart jsmě měli přednášku o tom, jak nám naše průzkumnické výpravy pomáhaly už v Lovebrandu budovat lepší značky pro naše klienty. Základní jednotkou těchto výprav je vhled...
Výzkum, který přinese nové nápady? Díky ne, nápadů máme spoustu
Během poslední doby jsme si uvědomili, že problém českých, středně velkých firem, není nedostatek nápadů. Tyhle firmy spíš trápí nedostatek lidí a špatné projektové řízení - obojí vede k tomu, že...
Pojďte s námi zkoumat!
Přečtěte si, co vám online fokuska přinese, jaké jsou varianty a kolik stojí.
Přečtěte si víc o metodě online focus group a poznejte její výhody.